Forum GOLDEN RETRIEVER Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Jakies dodatkowe szczepienia??

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum GOLDEN RETRIEVER Strona Główna -> Zdrowie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Martynka
Początkujący


Dołączył: 03 Lis 2007
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Opole

PostWysłany: Sob 17:14, 03 Lis 2007    Temat postu: Jakies dodatkowe szczepienia??

Witajcie.Za jakis niecaly miesiac chcialabym kupic Goldenka.Oczywiscie nie jest to jeszcze pewne bo mama sie zastanawia.Bo mam w domu kota jeszcze i zolwia.Kupuje szczeniaka z rodowodem.Czy oprocz tych szczepien co hodowca im robil trzeba jeszcze jakies zrobic jak się go kupi?Jezeli tak to ile by one kosztowaly??Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Shinigami
Przyjaciel forum


Dołączył: 12 Cze 2007
Posty: 3916
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Opolskie
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Sob 17:34, 03 Lis 2007    Temat postu:

To zależy w jakim wieku odbierasz szczeniaka, jeżeli jest to np w trzecim miesiącu pies powinien miec już komplet szczepoeń. Natomiast jeżeli jets to standardowo, czyli w 8 tygodniu najprawdopodobniej pies ma jedno szczepienie czyli jeszcze trzy szczepienia przed tobą. Pierwsze pies dostaje u hodowcy jak ma 6-8 tygodni, następne powinno się odbyć w odstępie 2 tygodni od pierwszego i trzecie szczepenie po ok 2 tyh od drugiego no i oczywiście jeszcze szczepenie na wścieklizne w wieku ok 6 miesięcy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Martynka
Początkujący


Dołączył: 03 Lis 2007
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Opole

PostWysłany: Sob 17:59, 03 Lis 2007    Temat postu:

Ile kosztuja te 2 szczepienia i to na wscieklizne??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Shinigami
Przyjaciel forum


Dołączył: 12 Cze 2007
Posty: 3916
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Opolskie
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Sob 18:02, 03 Lis 2007    Temat postu:

To juz jest w kwesti lecznicy weterynaryjnej, w jednych 30zł w innych 70zł .... wiec różnie, musiałabyś się pzrejśc do wybranego weta i zapytać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Magda&Lucky
Przyjaciel forum


Dołączył: 08 Wrz 2006
Posty: 2976
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Świecie
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Sob 18:16, 03 Lis 2007    Temat postu:

Najprościej spytać hodowcę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marti
Miłośnik goldenów


Dołączył: 03 Lis 2007
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 19:01, 03 Lis 2007    Temat postu:

Odrazu przy odbieraniu pieska od hodowcy niektorzy daja Ci taki dokument ze tam pisze jakie jeszcze trzeba szczepienia zrobic itp...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Oleńka
Rutyniarz


Dołączył: 18 Paź 2006
Posty: 526
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław / Szczecin
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Sob 22:07, 03 Lis 2007    Temat postu:

Ja mam tylko taką uwage zwróć uwage jakimi szczepieniami jest piesek szczepiony.
Mały szczeniak powinien być szczepiony oddzielnie na Parvo osobno na nosówke itp. a nie szczepionka na wszytsko.. jest to droższe ale bezpieczniejsze. I pozwoli ci zaoszczedzic potem wiele łez i kasy. Jesli psiak jest źle zaszczepiony bardziej prawdopodobne jest ze zachoruje...moj zachorwal kasy poszlo.... ohoho w tysiacach dokladniej to ok 3500 zl na leczenie.. taniej wychodzi zaszczepic osobo

Dodam tylko ze my naszego nie szczepilismy tak bo taniej... poprostu dowiedzielismy sie po fakcie ze tak sie nie powinno szczepic psa.
jak to mówią "Madry Polak po szkodzie "


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum GOLDEN RETRIEVER Strona Główna -> Zdrowie Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Forum.
Regulamin